lørdag den 26. september 2015

il grande favorito

En lækker varm vamset sweater i naturfarvet garn var et ønske her til efteråret. Isabell Kreamer er en favoritdesigner, og hendes il grande favorito var tilpas enkel og hyggelig, lige til traveture i skoven med hunden, eller dage i haven.

Den er strikket i en tråd alpaca fra drops og en tråd brushed alpaca, også fra drops. Begge garner i en sandfarvet-agtig farve.





Faktaboks
Opskrift: il grande favorito af Isabel Kraemer.
Garn: Drops alpaca og Drops Brushed alpaca
Pind: Pind 6
Forbrug, det har jeg glemt, men den vejer ca. 350g





10 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn Camilla, du er altså super god til at finde garnkvaliteter, der er lækre sammen og ser dyre ud. Enkelt med smukt.

    SvarSlet
  2. Mmmm! Den ser så deilig og myk ut!

    SvarSlet
  3. Hvor ser den fantastisk blød og lækker ud.
    Kan kun være enig med dig.
    Isabel Kraemer laver fantastiske opkrifter!

    SvarSlet
  4. Herlig bruksgenser, ser myk ut :)

    SvarSlet
  5. Den trøje ser skøn ud, og garnet superlækkert. Kan godt forstå, hvis det bliver en yndlingstrøje.

    SvarSlet
  6. Lækker sag du har lavet, jeg strikker i samme kvaliteter lige nu :-)

    SvarSlet
  7. Hej Camilla.
    Det er mange år siden, jeg sidst har strikket, men jeg vil gerne i gang igen nu, hvor jeg er blevet folkepensionist.
    Jeg har været lidt rundt på nettet for at kigge og fik øje på din blog her i går. Du laver så mange dejlige ting, som lige rammer min smag. F. eks. denne "il grande favorito" fra Isabell Kraemer. Men.. kan man ikke finde opskriften på dansk et sted mon? De engelske fagudtryk i strikning er mig aldeles ubekendt, så..
    Kan du mon hjælpe mig med oplysninger?
    De bedste hilsner
    Mette

    SvarSlet
  8. Glemte lige min mailadresse, hvis du får brug for den.
    Det er Poulsen5012@hotmail.com

    SvarSlet